måndag 17 januari 2011

Snart vår igen...








Ja det var ett tag sen jag skrev i min blogg. Denna dag är det milt ute och töar mitt i Januari. Även om det är en bra bit kvar till våren så ger det lite hopp att den faktiskt inte är så långt borta. Min parkering utanför är som en enda står skridskobana. Att släppa ut hästarna ur stallet var en utmaning idag, men de var väldigt duktiga och gick snällt bakom mig när vi smög efter stallväggen.

Känner på mig att denna vår kommer bli annorlunda , på ett positivt sätt.... Vi får se vad som kommer att hända. Årets inbokade höjdpunkter är Linköping dansfesten i Maj och Malung i Juli.
Sen får vi se vad det är för spännande som sker mellan dessa danser ;)

Nu i vår är det dax att plugga igen och denna gången är det något som jag verkligen ser fram emot.
Mental träning -något som jag jobbar med redan i dag på Xtravaganza viktcenter och även privat, men nu ska jag utvecklas genom att även studera ämnet. Ett ämne jag brinner för och som kommer bli mitt framtida yrke:) Det kommer att ta några år men jag vet redan nu att det är värt de:)
Nu har jag oxå bestämt att blogga lite oftare...tog en evighet innan jag hittade så jag kunde logga in:) :)...men det ska de bli ändring på;)
Valde att lägga in lite bilder Cina med våra hästar Vilnir o Embla o Emblas föl Skilla. Skilla är idag 2 år och bor strax utanför Karlskoga. Mamma o pappa i somras vid sjön Unden utanför Finnerödja. Sommar i Västervik med Benjamin William o Cina o min kompis Mats. Anna o jag i Malung. Jag i Linköping. O sista bilden jag o röjsågen hemma i Skogstorp:)

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad kul att du har en blogg! Då kan jag kika in för att se vad du har för dig.
    Ha de gott
    Kram Marie

    SvaraRadera