tisdag 18 januari 2011



Godmorgon vänner:)
Ja en god morgon med en skön nöjd känsla i kroppen. Har några timmar på mig innan jag skall börja jobba . Först några timmar på poståkeriet, sedan till Xtravaganza där jag idag drar igång en ny gruppstart. Gruppen fylldes redan innan jul , de känns riktigt spännande att få träffa dessa människor och vara med på deras" resa" mot en lättare ny livsstil.
Min motivation är på topp så nu är det bara att köra... :)

Fm ska tillbringas med att plugga lite inför min certifiering som Xtravaganza coach.
1 år har jag nu jobbat på XV ett mycket stimulerande arbete, där jag utvecklas hela tiden.
Och tack vare att jag hamnade där vet jag också vad jag vill arbeta med i framtiden...Mental träning de som jag skall börja studera framåt våren.

Ute börjar de nu att snöa och temperaturen sjunker igen. Men varje dag kommer vi ett steg närmare ljusare tider och varmare väder...vilket gör att de känns helt ok med lite snöflingor..

Mina bilder kontraster sommar vinter. Sommarbad i Ljungsbro Göta kanal-10 och bild hemma i Samsala från hästryggen vintern-10

Skaffa dig en bra dag!
Hej på en stund... ;) Camilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar