tisdag 10 november 2009

November







Dagarna och veckorna bara försvinner . Julen närmar sig med stormsteg. Just nu längtar jag mera efter en härlig semesterresa till värmen än något annat. Få koppla bort allt som jag går och undrar över här hemma. Önskar att Cina och jag ska ligga under ett parasoll och bara njuta av värmen ...äta goda middagar och må riktigt gott...Det vore underbart de...

Annars har jag kommit igång riktigt bra med min häst Vilnir, nu har jag äventonårstjejerna My och Karin som kommer och rider någon gång i veckan . Det är helt perfekt att få lite hjälp både för mig och för hästarna.
För några veckor sen var vi på Scotts inne på Brunnsparken, kan säga att nu är både Cina och hennes kusin Nelly dansfrälsta.. mycket roligt tycker jag:=). Även Benjamin och William var med och hade roligt. De satt allihopa framför scenen största delen av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar