onsdag 15 juli 2009

Lycka!


Tänk att bara efter några veckors fokuserande, drömmande så blev den min. Ja jag har alltid varit förtjust i fina bilar med lite drag i. Igår slog drömmen in :D. En blå audi A4 Avant-04 . Den går som på räls i kurvorna;) som Julia Roberts säger i filmen Pretty Women.
Fatta att man kan känna sig så lycklig av en bil!!!

Nästa projekt blir att bli klar med mitt jobbrum som jag håller på att rusta. Min stora hallen är iaf klar nu, nymålad i vit struktur(ser ut som puts). Med 3 tapet våder som en fond mitt på väggen. Mycket mycket snyggt blev det.

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att en av dina drömmar har gått i uppfyllelse :)))))) SNART är din hall oxå klar. Du kan bli, göra och få precis vad du vill. Kör hårt tjejen ;) Jag blir grymt peppad av dig :D

    Kraaaaamar /Jonas

    SvaraRadera